پرینت

شرکت یاهو درک جستجوگر خود از زبان طبیعی انسان‏‌ها را افزایش می‌‏دهد

on .

کد مطلب: 28626

شرکت یاهو درک جستجوگر خود از زبان طبیعی انسان‏‌ها را افزایش می‌‏دهدشرکت یاهو درک جستجوگر خود از زبان طبیعی انسان‏‌ها را افزایش می‌‏دهدشرکت یاهو درک جستجوگر خود از زبان طبیعی انسان‏‌ها را افزایش می‌‏دهد
Share/Save/Bookmark

شرکت یاهو درک جستجوگر خود از زبان طبیعی انسان‏‌ها را افزایش می‌‏دهد

 

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۸

 

ایتنا- یاهو SkyPhrase را خریده تا بتواند درک بهتری از عبارت‌های مورد جست‌وجو در موتور جست‌وجویش را داشته باشد.

شرکت یاهو درک جستجوگر خود از زبان طبیعی انسان‏‌ها را افزایش می‌‏دهد

شرکت یاهو یک شرکت نوپا را که در زمینه پردازش زبان طبیعی انسان‏‌ها فعالیت می‌‏کند، خریداری کرده است.

به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏‌سایت pcworld، یاهو شرکت اسکای فرس (SkyPhrase) را که در حوزه پردازش زبان طبیعی فعالیت می‌‏کند، خریداری کرده است. یاهو قصد دارد به کمک این شرکت توانایی خود را در استفاده از زبان طبیعی افزایش دهد.

اسکای فرس به یاهو کمک می‌‏کند درک دقیق‏تری از عبارت‏‌های مورد جستجوی کاربران در برخی محصولات خود داشته باشد.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این قرارداد و مبلغی که یاهو برای خرید اسکای فرس پرداخته است، منتشر نشده است.

یکی از سخنگویان یاهو ضمن تایید این خبر اعلام کرده است تیم کارکنان اسکای فرس به واحد لابراتوارهای یاهو در نیویورک پیوسته‌‏اند. واحد لابراتوار‌ها یکی از شعبه‏‌های زیرمجموعه یاهو است که از آن برای انجام پروژه‌‏های علمی و تحقیقاتی استفاده می‌‏شود.

این واحد عمدتاً در حوزه‌‏هایی مثل تعامل انسان با رایانه، فناوری‏‌های همراه و شخصی‌‏سازی محصولات رایانه‌‏ای فعالیت می‌‏کند.
شرکت اسکای فرس نیز اعلام کرده است: هر دو شرکت تلاش خواهند کرد تا رویای مشترک خود را که افزایش درک رایانه‏‌ها از زبان طبیعی انسان‏‌ها و تعامل با آنهاست، تحقق بخشند.

این احتمال وجود دارد که شرکت اسکای فرس در زمینه موضوعات ورزشی به یاهو کمک کند. اسکای فرس علاوه بر اینکه فناوری‌‏هایی برای تحلیل وب در اختیار دارد، فناوری ویژه‌‏ای نیز برای تحلیل نتایج و آمارهای مربوط به لیگ ملی فوتبال آمریکا دارد.

پردازش زبان طبیعی از جمله توانایی‏‌های مهم دنیای جستجوگرهای اینترنتی است که یاهو به کمک آن می‌‏تواند با رقبایی مثل گوگل و فیس بوک رقابت کند. هر دوی این شرکت‏‌ها می‌‏کوشند درک جستجوگرهای خود را از زبان طبیعی انسان‏‌ها افزایش دهند.

ادامه مطلب http://itna.ir/vdcd990x.yt0jx6a22y.html

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2