بازدید مدیر اجرایی نمایشگاه سبیت آلمان از الکامپ
فناوری اطلاعات > ارتباطات - ایرنا نوشت: مدیر اجرایی نمایشگاه سبیت گفت: به شرکتهای ایرانی درباره فرایند حضور در سبیت اطلاع رسانی می کنیم تا فرصت نمایش توانمندی های خود را در بازار اروپا داشته و شرکت ها و تجار اروپایی هم فرصت آشنایی با صنعت و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران را پیدا کنند.
مارتینا لوبون، اظهار کرد: سبیت (CeBit) آلمان و الکامپ دو نمایشگاه با ویژگی های مشابه هستند و طیف وسیعی از فناوری ها و محصولات فناوری اطلاعات و ارتباطات را دربرمیگیرند، بنابراین امکان همکاری دوجانبه فراهم است.
لوبون با بیان اینکه شرکت در سبیت ارزان ترین و سریع ترین راه برای نمایش و عرضه توان و محصولات شرکت ها و استارتاپ های ایرانی است، گفت: با همین نگاه دو پاویون، یکی برای شرکتها و یکی برای استارتاپهای ایرانی در سبیت با همکاری و مدیریت سازمان نظام صنفی رایانه ای ایران تدارک دیده ایم.
وی در مورد ظرفیت های صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران گفت: مشاهدات من حاکی از این است که توان بالایی در صنعت فاوای ایران نهفته است، ضمن اینکه جمعیت بالای جوانان تحصیل کرده و خلاق آینده روشنی را برای ایران نوید میدهد.
مدیر اجرایی نمایشگاه سبیت درباره نیازمندی های نمایشگاه الکامپ گفت: با رشد کمی الکامپ، شاید نیاز باشد که روزهای این نمایشگاه به ویژه بین بازدیدکنندگان عمومی و تخصصی تقسیم بندی شود.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) 25 آذرماه با حضور نزدیک به 600 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد و تا 28 آذرماه ادامه دارد.
وعده نظام صنفی رایانهای برای تقویت ارتباطات و همکاری های بینالمللی نمایشگاه الکامپ در دوره بیست و دوم نمایشگاه شکل عملی به خود گرفت و یکی از بین المللی ترین ادوار الکامپ را رقم زده است.
حضور حدود 80 شرکت از 18 کشور، تشکیل سه پاویون برای شرکتهای کرهای، چینی و تایوانی و بازدید هیات تجاری 60 نفره مالزی بخشی از دستاوردهای امسال الکامپ بود.
5656
Authors: www.khabaronline.ir