پرینت

آغاز فرآیند رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان دولت در گیلان/ دفاتر یک‌ماه فرصت دارند | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

on .

به گزارش خبرگزاری - [1]

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات این استان گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سامانه "ارزیابی و رتبه‌بندی" را برای تکمیل اطلاعات دفاتر پیشخوان خدمات دولت با هدف ارتقای کیفیت خدمات رسانی دفاتر پیشخوان، مکانیزه کردن تمامی فرایندهای مربوط به خدمات در این دفاتر و انگیزه بخشی جهت بهبود خدمات به صورت خود اظهاری راه‌اندازی کرده است. بر این اساس، تمامی دفاتر پیشخوان استان موظفند در مدت زمان یک‌ماهه اعلامی از سوی سازمان، اطلاعات خود را تکمیل کنند.
وی افزود: تمامی دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان می‌توانند از تاریخ ۱۲ مهرماه ۱۴۰۴ به مدت یک ماه با مراجعه به آدرس اینترنتی www.geps.cra.ir وارد بخش خدمات الکترونیک شده و نسبت به بررسی، تکمیل و رفع مغایرت‌های احتمالی اطلاعات خود مطابق دستورالعمل ابلاغی اقدام کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان تأکید کرد: عدم مراجعه دفاتر در مهلت مقرر به منزله تأیید اطلاعات موجود از سوی دفتر مربوطه تلقی خواهد شد.
توکلی خاطرنشان کرد: شاخص‌های ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت بر اساس دستورالعمل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شامل تکمیل و صحت اطلاعات ثبتی دفاتر، رعایت الزامات قانونی و پروانه فعالیت، کیفیت و سرعت ارائه خدمات به شهروندان، میزان رضایتمندی مراجعان، به‌روز بودن تجهیزات و زیرساخت‌های فنی، پایبندی به استانداردهای ابلاغی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شفافیت مالی و عملکردی و میزان همکاری دفتر در رفع مغایرت‌ها و اصلاح داده‌ها است. این شاخص‌ها در سامانه ارزیابی به‌صورت خود اظهاری تکمیل شده و مبنای رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان شهری و روستایی قرار می‌گیرند.
توکلی یادآور شد: استان گیلان دارای ۴۲۳ دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و ۲۷۱ دفتر ICT روستایی است که مشمول این دستورالعمل می‌شوند.

[2][3]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ (sahebkhabar.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2