«تابلوی اعلانات» تیکتاک رقیب جدید اینستاگرام

تیکتاک در حال آزمایش یک ویژگی جدید به نام «تابلوی اعلانات» است که به برندها و خالقان محتوا این امکان را میدهد تا پیامهای عمومی یکطرفه به دنبالکنندگان خود ارسال کنند. این ویژگی شباهت زیادی به ویژگی «کانالهای پخش» اینستاگرام دارد که در سال ۲۰۲۳ معرفی شد.
بیشتر بخوانید
به گزارش انگجت، در ویژگی تابلوی اعلانات، تنها خالق محتوا میتواند پیامها را ارسال کند و دنبالکنندگان فقط میتوانند به این پیامها واکنشهایی به صورت ایموجی ارسال کنند. این ویژگی از پستهای متنی، تصویری و ویدئویی پشتیبانی میکند و هدف آن فراهم کردن روشی مستقیمتر برای ارتباط برندها و خالقان با مخاطبانشان است.
با وجود اینکه این ویژگی هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد، مشخص نیست که آیا تیکتاک قصد دارد آن را بهطور گستردهتری عرضه کند یا ویژگیهای جدیدتری به آن اضافه کند. بهطور مشابه، ویژگی کانالهای پخش اینستاگرام به خالقان این امکان را میدهد که نظرسنجیها و ابزارهای دیگری را در کانالهای خود به اشتراک بگذارند.
این ویژگی جدید از سوی تیکتاک، نمونهای دیگر از کپیبرداری ویژگیها بین شبکههای اجتماعی است. پیش از این، تیکتاک ویژگی استوریها و پشتیبانی از عکسها را در سال ۲۰۲۲ راهاندازی کرده بود تا با اینستاگرام رقابت کند. در همین حال، اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ با راهاندازی ریلز، مدل تیکتاک را کپیبرداری کرد.
انتهای پیام/
Authors: صاحبخبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری