یوتیوب با کمک هوش مصنوعی، تبلیغات را در اوج هیجان مخاطب نمایش میدهد

یوتیوب در کنفرانس Upfront نیویورک از فرمت جدید تبلیغاتی خود رونمایی کرد که به واسطه هوش مصنوعی «Gemini» لحظاتی را که کاربران بیشترین هیجان، احساس یا تعامل را با ویدیو دارند شناسایی میکند. بر اساس اعلام مسئولان این پلتفرم، از این پس تبلیغات به جای محلهای رایج قبلی، بلافاصله پس از این نقاط اوج احساسی یا محتوایی نمایش داده میشوند.
به گزارش AndroidPolice[2]، هدف اصلی این تغییر، افزایش احتمال دیده شدن تبلیغات عنوان شده است؛ چرا که کاربران در لحظات اوج داستانی بیشتر جذب محتوا هستند و به این ترتیب احتمال ترک ویدیو یا نادیده گرفتن تبلیغ کاهش مییابد. به گفته کارشناسان یوتیوب، این قابلیت میتواند اثربخشی و نرخ بازدید تبلیغات را افزایش داده و تجربه جدیدی هم برای تبلیغدهندگان و هم کاربران ایجاد کند.
این اقدام نوآورانه یوتیوب با بهرهگیری از فناوری هوش مصنوعی، گامی رو به جلو در صنعت تبلیغات دیجیتال به حساب میآید و میتواند روند نمایش تبلیغات در پلتفرمهای ویدیویی را متحول سازد. هنوز جزئیات بیشتری از زمان اجرای این قابلیت و واکنش تبلیغدهندگان منتشر نشده است.
∎[3][4]References
- ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
- ^AndroidPolice (www.androidpolice.com)
- ^∎ (sahebkhabar.ir)
- ^ (sahebkhabar.ir)
Authors: صاحبخبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری