پاسخگویی به بیش از 98 درصد خدمات سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در استان کرمانشاه | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
به گزارش روابطعمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، سید ابوالفضل محمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، گفت: استان کرمانشاه با میانگین زمان پاسخگویی 9 روزه و درصد پاسخگویی بیش از ۹۸ درصد، توانسته است در صدر استانهای کشور قرار گیرد، این دستاورد، نتیجه بررسی دقیق مشکلات فنی سامانه و انجام بازدیدهای میدانی برای شناسایی چالشهای پیش روی دستگاههای متولی بوده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به همکاری دستگاههای اجرایی استان، گفت: تعامل و همافزایی میان دستگاهها، نقش بسزایی در بهبود کیفیت خدمات ارائهشده و حل مشکلات پیش روی سامانه داشته است و امروز با استقرار این سامانه، میانگین زمان صدور مجوز تغییر کاربری اراضی در استان به طور قابل توجهی کاهش یافته و این امر رضایتمندی متقاضیان را به همراه داشته است.
وی در پایان ضمن تأکید بر لزوم ارتقای مستمر سامانه و رفع مشکلات احتمالی، افزود: امیدوارم با برنامهریزیهای دقیق بتوانیم پاسخگوی نیازهای متنوع کاربران باشیم و سهم بیشتری در تحقق دولت الکترونیک ایفا کنیم.
بر اساس این گزارش سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در استان کرمانشاه یکی از پروژههای اولویتدار دولت الکترونیک است که با هدف مدیریت بهینه اراضی و املاک، جلوگیری از زمینخواری، تصرف غیرقانونی و تسهیل ارائه خدمات مرتبط با زمین طراحی شده است که شامل سه بخش کلیدی پایش اراضی کشور با استفاده از تصاویر ماهوارهای، مدیریت درخواستهای متقاضیان خدمات زمینمحور و مدیریت فرآیندهای بیندستگاهی است و علاوه بر تسریع در ارائه خدمات، موجب شفافیت، صرفهجویی در زمان و هزینههای متقاضیان و کاهش بار کاری ادارات مرتبط شده است.
Authors: صاحبخبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری