پرینت

از صنعتی شریف تا دانشگاه ایالتی نیویورک؛ مدرک تحصیلی سید مجید هدایت مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری غدیر کدام است؟

on .

از صنعتی شریف تا دانشگاه ایالتی نیویورک؛ مدرک تحصیلی سید مجید هدایت مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری غدیر کدام است؟
به گزارش خبرگزاری - [1]

گروه اقتصادی  -خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از دانشگاه صنعتی شریف و تهران تا دانشگاه ایالتی نیویورک را به عنوان محل تحصیل یا دریافت مدرک تحصیلی  مجید هدایت اعلام کرده اند.هم‌اکنون سهامداران نماد بورسی وغدیر  از رسانه ها این درخواست را داشته اند که برای شفاف سازی در این خصوص، کپی از مدرک تحصیلی ایشان به سهامداران ارائه شود

به گزارش بولتن نیوز[2] ، مجید هدایت، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری غدیر، از مهر ۱۴۰۳ این سمت را بر عهده دارد و  پیش از این مدیرعامل سابق سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع  و قبل از آن رئیس سازمان ایدرو بوده است. 
داستان از اینجا شروع میشود که مدرک تحصیلی مدیرعامل جدید نماد بورسی وغدیر مورد پرسش سهامداران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از دانشگاه صنعتی شریف و تهران تا دانشگاه ایالتی نیویورک را به عنوان محل تحصیل یا دریافت مدرک تحصیلی وی اعلام کرده اند. 
هم‌اکنون سهامداران نماد بورسی وغدیر  از رسانه ها این درخواست را داشته اند که برای شفاف سازی در این خصوص، کپی از مدرک تحصیلی ایشان به سهامداران ارائه شود.
در زمان انتصاب به سمت رئیس سازمان ایدرو، مهندسی مکانیک از دانشگاه ایالتی نیویورک قید شد؛ در حالی که اخیراً برخی خبرگزاری‌ها مدرک وی را کارشناسی مکانیک از صنعتی شریف و کارشناس ارشد MBA از دانشگاه تهران عنوان کرده‌اند.
در اسناد معرفی هیات مدیره شرکت ها در سال های 1401 و 1402 نام سید مجید هدایت به عنوان نماینده سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران
با مدرک تحصیلی کارشناسی مکانیک و کد ملی 0047مطرح شده است. 
در سایت نبض بورس، سوابق تحصیلی سید مجید هدایت کارشناسی‌ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه تهران ذکر شده است. سوابق اجرایی نیز فعالیت در صنعت نفت و گاز و مدیریت پروژه‌های بزرگ صنعتی، مدیرعامل صنایع پتروشیمی گلستان، عضو علی‌البدل هیئت‌مدیره شرکت تجارتی و ساختمانی و فنی دولت‌آباد و درمهر ۱۴۰۳، در سمت مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (وغدیر) مشغول به کار عنوان شده است. 
خبرگزاری ایسنا در سال 1388 اعلام کرده که بر اساس اطلاعات دريافتي سيد مجيد هدايت رييس جديد ايدرو داراي مدرك كارشناس مهندسي مكانيك از دانشگاه ايالتي نيويورك در آمريكا بوده و حدود 28 سال سابقه كاري در بخش‌هاي مختلف دولتي را در پرونده خود ثبت كرده است. 
سيد مجيد هدايت از سال 1388 نوزدهمين رييس سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران ایدرو بوده است. 
 همچنین سمت معاون وزير دفاع و رييس هيات مديره و مديرعامل سازمان صنايع هوايي نيروهاي مسلح را بر عهده داشته، در عين حال مشاور وزير دفاع در امور طرح‌هاي انرژي، صنعتي و زيربنايي نيز بوده است. همچنين سابقه فعاليت در بخش‌هاي مختلف صنعتي مانند انرژي، نفت و گاز و ساختمان را نيز در پرونده خود دارد. وي همچنين عضويت در هيات امناي دانشگاه مالك اشتر، عضويت در ستاد هوافضاي معاون علمي و فن‌آوري رياست جمهوري و رياست كارگروه كميته هوايي ستاد هوا فضا را نيز در پرونده خود ثبت كرده است. 
وی مدتي نيز جانشين و معاون رييس سازمان عمران مستضعفان انقلاب اسلامي بوده است. 
پایگاه خبری حرف تازه نیز نوشته است: مجید هدایت در سال ۱۳۴۵ در تهران به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و سپس مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت اجرایی از دانشگاه تهران دریافت کرد. تحصیلات او در این دو رشته، پایه ای برای فعالیت های حرفه ای و مدیریتی او فراهم کرد. مجید هدایت فعالیت خود را در صنعت نفت و گاز آغاز کرد. او با تلاش و پشتکار فراوان توانست به سمت های مدیریتی در شرکت های مختلف دست یابد و در پروژه های بزرگ صنعتی و اقتصادی مشارکت داشته باشد. تجربه های او در این زمینه ها، مهارت های مدیریتی و فنی او را تقویت کرد و او را به یکی از مدیران برجسته در این صنعت تبدیل کرد.
در مهر ۱۴۰۳، هدایت به عنوان مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری غدیر منصوب شد. هلدینگ غدیر یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری در ایران در زمینه های مختلفی از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، فلزات و معدن، برق و انرژی، حمل و نقل، مالی، سیمان و ساختمان فعالیت می کند.... 
هم‌اکنون خواهش سهامداران نماد وغدیر از رسانه ها جهت انعکاس این خبر این است که برای شفاف سازی در این خصوص، کپی از مدرک تحصیلی ایشان به سهامداران ارائه شود.

[3][4]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^پایگاه خبری بولتن نیوز (www.bultannews.com)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2