زنان بیش از مردان در بازیها خرید درون برنامهای میکنند
جوان آنلاین: کانال «نمافرپلاس» در پیامرسان «بله» نوشت: بعد از پایان خانهنشینیهای دوران کرونا بسیاری از آمار و ارقام صنعت بازیهای ویدیویی که به بیشترین حد خود رسیده بود، در سال ۲۰۲۳ دچار کاهش شد. هر چند این آمارها دوباره در حال افزایش است. بر اساس گزارش جدید Niko Partners مدت زمانی که گیمرهای آسیای شرقی بازی کردهاند، نسبت به سال گذشته ۵۳درصد افزایش داشته است. بازارهای مورد بررسی در این گزارش اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام است. به گفته این گزارش ۳۰ درصد زنان در بازیها خرید درون برنامهای انجام میدهند. این آمار برای مردان تنها ۲۲درصد بود. یافته دیگر علاقه زیاد گیمرهای تایلندی، مالزیایی و ویتنامی به بازی کردن به زبان خود است. بیش از ۵۰درصد گیمرهای این کشورها ترجیح میدهند بازیها را به زبان کشور خود بازی کنند. این تمایل در سه کشور دیگر کمتر است، چراکه این کشورها مهارت بیشتری در زبان انگلیسی دارند.
Authors: صاحبخبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری