پرینت

برگزاری دوره ویژه آموزشی مدیریت اقامه نماز در مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

on .

برگزاری دوره ویژه آموزشی مدیریت اقامه نماز در مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
به گزارش خبرگزاری - [1]

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی، قاسم جلیلی نژاد، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در نشست دوره آموزشی مدیریت اقامه نماز ویژه مدیران ارشد، میانی و پایه حوزه ICT استان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله و فرماندهان شهید مقاومت و نیز تبریک عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران از تلاش های تمامی اعضای شورای اقامه نماز در ادارات تابعه وزارت در استان تقدیر و تشکر کرد.
جلیلی نژاد با اشاره به اهمیت فضای مجازی در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، تولید محتوای مناسب پیرامون نماز را یکی از موضوعات مهم و نیازهای ضروری امروز جامعه دانست و افزود: با تولید موشن گرافیک، فیلم کوتاه، نماهنگ، پادکست و ... در فضای مجازی می توان گام های موثرتری در ترویج فرهنگ نماز به ویژه در میان نسل جوان جامعه برداشت.
در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین آقاجانی، رئیس ستاد اقامه نماز استان ضمن تببین اهمیت اقامه نماز گفت: نماز جلوه و سیمای دین است و نمازی که جلوه دین است باید در بهترین حالت برگزار شود.

در پایان این دوره آموزشی به دبیران و اعضای شورای اقامه نماز در مجموعه ارتباطات استان از طرف ستاد اقامه نماز استان لوح سپاس اعطاء شد.

[2][3]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ (sahebkhabar.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2