پرینت

نقطه‌زنی رویدادها در «فن نما»/ ارائه پلتفرم نیازهای مدیریت شهری به دانش‌بنیان‌ها

on .

نقطه‌زنی رویدادها در «فن نما»/ ارائه پلتفرم نیازهای مدیریت شهری به دانش‌بنیان‌ها
به گزارش خبرگزاری - [1]

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا[2] در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا[3] با بیان اینکه این نمایشگاه مختص اصفهان نیست، اظهار کرد: شهرداری اصفهان با برگزاری این نمایشگاه ظرفیت خوبی را به‌وجود آورده است و این مهم، نمایشگاهی ملی در حوزه فن‌آوری و نوآوری است.

وی افزود: طی چند روز گذشته نمایشگاه فن‌نما میزبان مهمانان مهمی از شهرها و کشورهای دیگر ازجمله کشورهای خواهرخوانده بوده است که این بازدیدکنندگان در این فرصت به بیان تجارب، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند و تاکنون بازخورد خوبی از این بازدیدها و ایده‌ها گرفته شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بهبود رویدادهای نمایشگاه فن‌نما تصریح کرد: در این خصوص به‌طور خاص نقطه‌زنی شده و رویدادهای برگزار شده مورد استقبال بهتر و هدف‌مندتر مراجعان قرار گرفته است.

نباتی‌نژاد با تاکید بر اینکه نمایشگاه فن‌نما باید تحقق شعار «ما برای وصل‌کردن آمدیم» را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه فن‌نما به‌عنوان یک سکو تعریف و در مراسم افتتاحیه آن قراردادی به ارزش ۴۰ میلیارد تومان بین شهرداری و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منعقد شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه پلتفرمی که تمام نیازهای مختلف مدیریت شهری در آن قابل مشاهده است، ارائه شد و بازدیدکنندگان بنا به ظرفیتی که دارند و می‌توانند پاسخگوی این نیازها باشند، در صورت تمایل خود را معرفی خواهند کرد.

[4][5]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ایمنا (www.imna.ir)
  3. ^خبرگزاری ایمنا (www.imna.ir)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)
  5. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2