پرینت

تحلیلگر معروف از احتمال رشد میم‌کوین‌ها می‌گوید - اکونیوز

on .

تحلیلگر قابل‌ اعتماد ارز دیجیتال که با نام بلانتز (Bluntz) فعالیت می‌کند و به‌دلیل پیش‌بینی‌های به‌موقع خود درمورد آلت‌کوین‌ها معروف شده است، از خوش‌بینی خود نسبت‌ به میم‌کوین‌ها خبر داد.

بلانتز که در شبکه‌ی اجتماعی ایکس حدو ۲۷۶ هزار دنبال‌کننده دارد، با اشاره به اینکه چند میم‌کوین نواحی مقاومتی مهم خود را شکسته‌اند، از شروع فصل میم‌کوین‌ها خبر داد.

یکی از آلت‌کوین‌هایی که بلانتز روی آن تمرکز ویژه‌ای دارد با نام Bonk (BONK) شناخته می‌شود؛ میم‌کوینی که روی شبکه‌ی سولانا (SOL) راه‌اندازی شده است. بلانتز می‌گوید: «Bonk امروز خروج بسیار خوبی از ناحیه‌ی مقاومتی مهم خود داشت و در سبد دارایی‌های بلندمدت من قرار دارد. فکر می‌کنم اوضاع برای میم‌کوین‌ها دوباره هیجان‌انگیز خواهد شد.»

با نگاه به نموداری که بلانتز به‌اشتراک گذاشته است، به‌نظر می‌رسد که هدف قیمتی او برای میم‌کوین Bonk روی ۰.۰۰۰۰۴۵ تنظیم شده باشد. در زمان نگارش این خبر، Bonk با رشدی بیش از ۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار معامله می‌شود.

چارت BONK

Bluntz /X

طبق ادعای بلانتز، به‌زودی شاهد رشد چشمگیر میم‌کوین‌ها خواهیم بود و توکن‌های مذکور عملکرد بهتری نسبت‌ به اکثر دارایی‌های دیجیتال خواهند داشت. او می‌گوید: «چرخه‌ی بزرگ میم‌کوین‌ها واقعیت دارد و مشکل این بود که اکثر مردم زمان‌بندی اشتباهی درمورد میم‌کوین‌ها داشتند. میم‌کوین‌های خود را انتخاب کنید و آن‌ها بخرید و صبور باشید و سعی کنید خیلی زود نفروشید.»

بلانتز به‌طور خاص به چند میم‌کوین ازجمله PEPE ،BONK ،WIF ،POPCAT و CAT اشاره می‌کند که به‌نظر او پیشتاز رشد بازار رمزارز خواهند بود.

تحلیلگر معروف حوزه‌ی ارز دیجیتال قبلاً درمورد بیت کوین پیش‌بینی کرده بود که این رمزارز ابتدا با اصلاح قیمتی تا سطح ۵۷,۵۰۰ دلار مواجه خواهد شد و سپس جهش به سطح ۹۵,۰۰۰ دلار را تجربه خواهد کرد.

  • آموزش همستر کامبت؛ آیا فصل بعدی ارزش ادامه‌دادن دارد؟
  • مایکرواستراتژی به خرید بیت‌کوین ادامه می‌دهد؛ دارایی‌ها به ۹٫۴۵ میلیارد دلار رسید

بلانتز اکنون می‌گوید به‌دلیل رفتار قیمتی اخیر بیت کوین، احتمالاً بدون افت قابل‌ توجه، شاهد جهش قیمت پادشاه رمزارزها خواهیم بود. او می‌گوید: «باتوجه‌به رفتار قیمتی امروز، به‌نظر می‌رسد بدون اصلاح چشمگیر به‌طور مستقیم به سمت بالا حرکت خواهیم کرد. همچنان اکثر پوزیشن‌های لانگ (خرید) خودم را نگه می‌دارم.»

بیت‌کوین در زمان نگارش این خبر با افزایش جزئی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۶۵,۸۰۹ دلار معامله می‌شود.

این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی زومیت نیست. خطر از‌‌دست‌‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌‌‌ای وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را بر‌‌عهده بگیرد.

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2