پرینت

تاریخ شروع بتای محدود بازی FragPunk اعلام شد

on .

تاریخ شروع بتای محدود بازی FragPunk اعلام شد
به گزارش خبرگزاری - [1]

NetEase و Bad Guitar اعلام کردند [2]که بازی شوتر اول شخص FragPunk در ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) وارد فاز بتای محدود می‌شود.

این شوتر که از نظر بصری چشم‌گیر است و خرداد ماه امسال معرفی شد[3]، در حال حاضر موفق شده توجه بسیاری از بازیکنان رقابتی در سراسر جهان را به خود جلب کند. سوال اینجاست که آیا می‌تواند بهترین عنوان بعدی در ورزش‌های الکترونیکی باشد یا فقط به اشباع بیش از حد بازار شوتر اول شخص می‌افزاید؟

FragPunk یک نکته منحصر به فرد دارد - به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از طیف وسیعی از «کارت‌ها» برای تقویت شخصیت خود و تجهیز توانایی‌های قدرتمند استفاده کنند. به عنوان مثال، می‌توانند کارتی را مجهز کنند که به آن‌ها یک «فلش بنگ قابل کنترل» می‌دهد، در حالی که در همان زمان، می‌توانند کارتی را استفاده کنند که امکان مقابله با این توانایی را می‌دهد.

FragPunk

سیستم کارت در FragPunk با ترکیبی از توانایی‌های زرهی تقویت شده، بی وزن بودن کاراکتر و دیگر قدرت‌های ethereal، نوید المان‌های تازه و غیرقابل پیش بینی را می‌دهد. این بدان معناست که برای یک عنوان ورزشی الکترونیکی بسیار جالب است و تا زمانی که تا حدودی قابل کنترل باشد، باید در عرضه موفق شود.

در حالی که تاریخ انتشار FragPunk نامشخص است، در طول نمایشگاه بازی‌های توکیو اعلام شد که در ۱۹ مهر وارد فاز بتای محدود خواهد شد. این تست سازگار با کراس‌پلی روی ایکس باکس و رایانه‌های شخصی اجرا خواهد شد – اما مدت زمان اجرای آن تایید نشده است.

بازی Fragpunk برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است.

[4][5]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^اعلام کردند (insider-gaming.com)
  3. ^معرفی شد (vigiato.net)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)
  5. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2