پرینت

بالاخره پرینترهای اچ‌پی نیز به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند - اکونیوز

on .

اچ‌پی اعلام کرد که بالاخره پرینترهای خود را به قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز می‌کند. ویژگی Print AI اچ‌پی صرفا در قالب نسخه‌ی بتا منتشر شده و شامل ویژگی جدیدی به اسم Perfect Output است که می‌توان به‌کمک آن صفحات وب را به‌صورت مرتب روی کاغذ چاپ کرد.

اچ‌پی می‌گوید Print AI به‌طور خودکار محتواهای ناخواسته مانند تبلیغات یا فرمت‌های غیرمعمول را از بین می‌برد و تنها متون و تصاویر مورد نظر را چاپ می‌کند. باکمک هوش مصنوعی[1] صفحات گسترده (spreadsheets) ازطریق چاپ جداول و نمودار‌ها در یک صفحه، بهینه خواهند شد. صفحات گسترده به صفحات جدول‌بندی شده‌ای اطلاق می‌شود که برای انجام محاسبات ریاضی به‌کار می‌روند.

  • ورکستیشن‌های HP به محصولاتی کم‌نظیر برای توسعه هوش مصنوعی تبدیل می‌شوند
  • حالا می‌توان چاپگرهای HP را کرایه کرد

Print AI امکان استفاده از دستورات صوتی برای تبدیل تصاویر به کارت تبریک با قابلیت افزودن سبک‌ها و فونت‌های سفارشی را فراهم می‌کند. Print AI کیفیت تصاویر را به‌طور خودکار ارتقاء داده و اشیاء ناخواسته را نیز حذف می‌کند.

اچ‌پی اعلام کرد که سال ۲۰۲۵ ویژگی‌های جدیدی را به Print AI اضافه خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که کدام‌یک از مدل‌های پرینتر اچ پی[2] مجهز به Print AI خواهند شد و آیا نیاز به نصب نرم‌افزارهای دیگری به‌جز نرم‌افزار HP Smart وجود دارد یا نه.

References

  1. ^هوش مصنوعی (econews.ir)
  2. ^پرینتر اچ پی (econews.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2