پرینت

ارزان‌ترین خودرویی که می‌توانید در آمریکا بخرید

on .

ارزان‌ترین خودرویی که می‌توانید در آمریکا بخرید
به گزارش خبرگزاری - [1]

امیرمسعود عابدین_ خودروهای ارزان‌قیمت مختلفی مانند میتسوبیشی میراژ برای سال ۲۰۲۵ توقف تولید می‌شوند و خودروهایی مانند کیا ریو، با ترک بازار آمریکا، سنگر محصولات ارزان را خالی می‌کنند؛ فقط یک خودرو از این دسته محصولات باقی مانده است که آن هم چیزی نیست جز نیسان ورسا ۲۰۲۵. این خودرو همچنان کمتر از ۲۰ هزار دلار قیمت دارد.

ارزان‌ترین خودرویی که می‌توانید در آمریکا بخرید

نیسان ورسا ۲۰۲۵ با قیمت پایه ۱۸۳۳۰ دلار در بازار عرضه می‌شود. البته همین قیمت هم نسبت به قیمت ۱۷۲۲۵ دلاری (یک میلیارد تومان) سال گذشته، افزایش جزئی داشته است. این بدان معناست که نیسان ورسا، همچنان ارزان‌ترین خودروی جدید در آمریکاست.

تریمقیمت 
ورسا S گیربکس دستی۱۸,۳۳۰ دلار معادل یک میلیارد تومان
ورسا S گیربکس CVT۲۰,۱۳۰ دلار معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان
ورسا SV۲۱,۶۳۰ دلار معادل یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان
ورسا SR۲۲,۳۳۰ دلار معادل یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان

ارزان‌ترین خودرویی که می‌توانید در آمریکا بخرید

نیسان ورسا در سال ۲۰۲۵ از ویژگی‌های زیادی برخوردار نیست. چراغ‌های LED جدید در تریم‌های S و SV حضور دارند. ورسا هنوز تنها خودرویی در کلاس خود است که با قابلیت‌های ایمنی فعال و پیشرفته عرضه می‌شود که شامل مواردی مانند ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، ترمز اضطراری خودکار عقب و نور بالای کمکی است. خریداران همچنین می‌توانند مواردی مانند کروز کنترل تطبیقی و سیستم هشدار راننده را در تریم های بالاتر اضافه کنند.

ورسا دارای همان موتور ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر قبلی است که ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند و با یک گیربکس پنج سرعته دستی در مدل پایه S یا گیربکس CVT عرضه می‌شود.

ارزان‌ترین خودرویی که می‌توانید در آمریکا بخرید

۵۸۳۲۲

ارزان‌ترین خودرویی که می‌توانید در آمریکا بخریدارزان‌ترین خودرویی که می‌توانید در آمریکا بخریدارزان‌ترین خودرویی که می‌توانید در آمریکا بخریدارزان‌ترین خودرویی که می‌توانید در آمریکا بخرید[2][3]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ (sahebkhabar.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2