پرینت

نمایندگی جی پلاس ارومیه خردمند

on .

نمایندگی جی پلاس ارومیه خردمند

به گزارش بازار، برند جی پلاس یا گلدیران به تازگی محصولات مختلف خود را به نمایش گذاشته است. به دلیل سابقه طولانی شرکت گلدیران در فروش محصولات ال جی کره.و از سویی دیگر به علت تحریم های بسیار سنگین آمریکا از ورود لوازم خانگی های خارجی جلوگیری شده است. برای معرفی بیشتر شرکت گلدیران که نماینده برند جی پلاس است. با تدبیر مقتدرانه تمام لوازم های خانگی از جمله یخچال،ماشین لباسشویی و تلویزیون جی پلاس[1] و... به کمک این برند وارد بازار می شود. قیمت این محصولات بسیار مقرون به صرفه تر از محصولات خارجی است. یکی از مزیت هایی که همه لوازم خانگی های جی پلاس دارند این است که، تمام قطعات آن از شرکت های بزرگ تامین می شود. این برند از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرده است. همچنین خدمات گسترده و متنوعی را برای کاربران ایرانی به ارمغان آورده است. یکی دیگر از مزیت های خرید لوازم خانگی جی پلاس استفاده از مدرن ترین امکانات این لوازم است.

آیا جی پلاس همان ال جی است؟

آیا جی پلاس همان ال جی است؟ پاسخ به این سوال نیازمند درک دقیقی از رابطه این دو برند است. جی پلاس یک برند ایرنی است که تحت نظر شرکت گلدیران فعالیت می کند. قبل از سال ۱۳۹۷ گلدیران به عنوان نماینده خدمات پس از فروش ال جی در ایران فعالیت می کرد. با افزایش تحریم های اقتصادی و سیاسی علیه ایران،شرکت ال جی حدود ۱۵ سال پیش به تدریج از بازار ایران خارج شد و همکاری آن با گلدیران قطع گردید. با خروج ال جی، مهندسان و کنسین های ایرانی که دانش و تجربه لازم را در همکاری با تیم های کره ای کسب کرده بودند، شروع تولیدمحصولات لوازم خانگی تحت برند جی پلاس کردند. از سال ۱۳۹۷ جی پلاس به عنوان یک برند داخلی به تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت پرداخت و به سرعت محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان ایرانی پیدا کرد. در نتیجه جی پلاس و ال جی دو برند مستقل هستند. جی پلاس یک برند ایرانی است که با الهام از تجربیات و استانداردهای شرکت ال جی،محصولات خود را تولید می کند.

محصولات لوازم خانگی نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند

برند جی پلاس با تولید محصولات لوازم خانگی متفاوت قصد بر این دارد که سبد کالایی کاملی را ارائه دهد. از این محصولات می توان به کولرگازی جی پلاس،تلویزیون جی پلاس،ماشین لباسشویی جی پلاس، یخچال جی پلاس، ماشین ظرفشویی جی پلاس و... اشاره کرد. لوازم خانگی چی پلاس نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمندمزیت های زیادی دارد که همین امر باعث شده مشتری های زیادی خواهان خرید آن شوند. البته شاید برایتان جالب باشد که جی پلاس در ساخت موبایل و تلفن همراه اخیرا فعالیت داشته و از آنها رونمایی کرده است. همچنین به علت بالا بودن قیمت سایر تلفن های همراه اخیرا فعالیت کرده است. همچنین به علت بالا بودن قیمت سایر تلفن های همراه این ایده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کاربرانی که بنا به هر دلیلی نمی توانند هزینه های این محصولات را بدهند می توانند از اقساطی که این برند در نظر گرفته است،بهره مند شوند. پرداخت نقدی و قسطی دارای شرایط خاص خود را دارند.مشتریان می توانند بنا بر اوضاع اقتصادی خود یکی از دو گزینه را انتخاب نمایند. درست است که هزینه های محصولات لوازم خانگی بسیار کمتر از دیگر محصولات خارجی است. اما با وجود قسطی بودنمی توان از میزان نگرانی ها کم کرد.

بررسی کیفیت نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند

هر محصولی برای این که بتواند مشتری های زیادی را جذب خود کند،باید علاوه بر مناسب بودن قیمت،کیفیت لازمه را نیز داشته باشد. به دلیل یکی از دلایل موفق بودن برند جی پلاس بالا بودن کیفیت لوازم خانگی است. برای ساخت هر محصول ازجمله تلوزیون،کولرگازی، یخچال و... از قطعات خارجی از شرکت های بزرگ دنیا استفاده شده است. علت اصلی با کیفیت بودن محصول های جی پلاس به تجربه و سابقه بلند مدت آن برمیگردد. جی پلاس نتیجه تجربیات گلدیران در مسیر موفقیت های ۳۰ ساله این شرکت است. در واقع گلدیران این بار یک برند ایرانی را به صورت انحصاری با بهترین قیمت تولید و به بازار عرضه کرده که اهداف بزرگی را دنبال می کند.خیلی از افراد ممکن است فرق بین دو برند ال جی و جی پلاس را ندانند. جی پلاس در سال ۱۳۹۸ جایگزین برند ال جی شده است. همچنین جی پلاس یک زیر مجموعه ای از شرکت گلدیران است همین طور که جی پلاس محصول ساخت کشور چین است.

یخچال و فریزر های جی پلاس چه امکاناتی دارند؟

معمولا افراد در هنگام خرید یخچال به دنبال امکانات متفاوتی می باشند و اگر قصد خرید از برند جی پلاس را داشته باشند قطعا با این پرسش مواجه می شوند که یخچال های جی پلاس چه امکاناتی دارند؟یخچال های جی پلاس در استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در میان برندهای ایرانی قطعا پیشگام هستند.در ادامه می خواهیم به عنوان نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند شما را با امکانات یخچال و فریزر جی پلاس آشنا کنیم:

قابلیت فرش باکس در این یخچالها موجب می شود تا رطوبت درون هر محفظه با دمای مواد داخل آن به صورت متناسب تنظیم شود. این یخچال دارای موتور هوشمند است که از روشن و خاموش شدن یخچال جلوگیری می کند،همچنین موتور هوشمند می تواند مصرف برق را هم تا میزان زیادی کنترل کند.این یخچال ها دارای زنگ هشداری هستند که در صورت بالا و پایین رفتن بیش از حد دما به صدا در می آید.فناوری فرش ایر که با تزریق هوای تازه و خنک به درون یخچال موجب پدید آمدن دمایی متعادل می شود. طراحی زیبا و خاص این یخچال ها که موجب توجه بیش از حد خریداران شده.مصرف پایین در یخچال های جی پلاس هم نکته ای غیر قابل انکار است. قابلیت تسریع فرایند سرد شدن و یخ زدن مواد غذایی. استفاده از عایق های کارآمد برای حفظ دما و طراوت درون یخچال.

موتور یخچال جی پلاس ساخت کجاست؟

شما می توانید با مطالعه مقاله ها و یا ویژگی های جی پلاس هوم خردن که نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند می باشد همه اطلاعات در مورد محصولات جی پلاس را بدانید. همیشه هنگام بحث در مورد برند های ایرانی رایج ترین سوالی که برای خریداران پیش می آید این است که این برند قطعات خود را از کدام کشور تهیه می کند،این که موتور یخچال جی پلاس[2] ساخت کجاست هم در هنگام خرید از این برند همیشع پرسش اساسی بوده. یخچال های جی پلاس دارای ماهیت چینی هستند و فقط در ایران مونتاژ می شوند،البته این قطعات چینی از قطعات رده پایین نیستند و عمدتا قطعاتی هستند که در رده اول کیفیت قرار می گیرند. این برند هم مانند برند اسنوا قصد خرید قطعات را از کشور کره داشت که متاسفانه با شدت گرفتن تحریم ها و خروج برندهای کره ای از ایران این اتفاق نیوفتاد و شرکت گلدیران به اچار مجبور شد تا با شرکت های چینی همکاری کند. هنگامی که قرار است یکی از انواع یخچال فریزر جی پلاس را انتخاب کنید،باید تمامی ویژگی ها و قابلیت های آن شامل مشخصات ظاهری و امکانات کاربردی یخچال را بررسی کنید، از این طریق می توانید از کیفیت آن مطمئن شوید.مهم ترین قابلیت هایی که باید هنگام ارزیابی کیفیت یخچال جی پلاس مد نظر قرار گرد به قرار زیر هستند: نوع موتور و توان آن،تعداد طبقات یخچال و فریزر،وجود محفظه مجزا برای نگهداری میوه و سبزی،برخورداری از سیستم هشدار برای باز بودندرب یخچال،مجهز به قابلیت های سرمایش و انجماد سریع در یخچال و فریر،برخورداری از تکنولوژی بدون برفک یا نو فراست.

 ماشین لباسشویی های نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند

اگر قصد به انتخاب ماشین لباسشویی جی پلاس داشته باششید قطعا این که ماشین لباسشویی های جی پلاس چه امکاناتی دارند برای شما بسیار حائز امیت خواهد بود، در این بخش ما برخی از امکانات این ماشین های لباسشویی را برای شما بیان می کنیم.استفاده از موتور های اینورتر تسمه ای در این ماشین های لباسشویی،این موتور می تواند علاوه بر پایین آوردن مصرف برق صدای کمتری را هم تولید کند. جی پلاس در ماشین لباسشویی های خود از دور موتور های ۱۲۰۰ و ۱۴۰۰ دور در دقیقه استفاده می کند. دارای برنامه های شس و شوی متعدد. راحتی طرز استفاده از ماشین لباسشویی جی پلاس. استفاده از برنامه اتو خودکار لباس ها برای مواقعی که بلافاصله بعد از شست و شو نمیتوانید لباس ها را از ماشین لباسشویی در بیاورید.  شما در ماشین لباسشویی های جیپلاس با استفاده از گزینه فست می توانید زمان شست و شو را تا ۵۰ درصد کمتر کنید. استفاده از فناوری ضد باکتری در این ماشین های لباسشویی. در این ماشین های لباسشویی سیستمی به نام سیستم نایت مود قرار گرفته که شما با استفاده از آن می توانید زمانی که خواب هیتید با استفاده از برق کمتری و با کمترین صدا به شست و شوی لباس های خود بپردازید

نمایندگی جی پلاس ارومیه خردمند

نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند

نمایندگی جی پلاس در ارومیه سونی خردمند سابق از قدیمی ترین و معروف ترین فروشندگان لوازم خانگی در شهر زیبای ارومیه می باشد. این فروشگاهکه قبلا تحت نمایندگی شرکت بازرگانی ایران به فروش محصولات سونی می پرداخت هم اکنون نماینده رسمی فروش محصولات جی پلاس و تحت ضمانت گلدیران می باشد. خدمات این فروشگاه در تمامی روز ها حتی  روزها تعطیل سال می باشد. سا بقه این فروشگاه به ۸۶ بر می گیردد که در واقع ارائه لوازم خانگی در این شهر را به ۲۰ سال می رساند. برای ارتباط سریع با ما اکنون با تلفن ۰۴۴۳۳۳۷۷۱۱۲ تماس و یا به سایت نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند که جی پلاس هوم می باشد  مراجعه نمایید.در ضمن برای خرید این محصولات در شهر زیبای تبریز به نمایندگی جی پلاس تبریز[3]  (بادامچی ) ۰۴۱۳۲۸۲۱۰۴۶ مراجعه کنید.

تلفن و آدرس نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند

آدرس نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند: ارومیه خ شیخ تپه نبش کوی ۸ جنب سیسمونی کارن

تلفن تماس نمایندگی جی پلاس ارومیه - خردمند:۰۴۴۳۳۳۷۷۱۱۲

برای دریافت آدرس دقیق به مپ های نشان و گوگل مپ مراجعه کنید.

References

  1. ^تلویزیون جی پلاس (www.gplushome.ir)
  2. ^یخچال جی پلاس (www.gplushome.ir)
  3. ^نمایندگی جی پلاس تبریز (www.gplushome.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2