پرینت

عمان میزبان مجمع انرژی‌های تجدیدپذیر عربی شد

on .

عمان میزبان مجمع انرژی‌های تجدیدپذیر عربی شد
به گزارش خبرگزاری - [1]

به گزارش برنا، امروز دوشنبه، کنفرانس "آینده انرژی‌های تجدیدپذیر و آموزش سبز در جهان عرب" توسط سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر عربی، به سرپرستی شاهزاده خانم سناء عاصم، رئیس شورای عالی این اداره برگزار می‌شود.

این مجمع که ۱۳ کشور در آن شرکت می‌کنند، موضوعات مربوط به مشوق‌های خودرو‌های الکتریکی، هیدروژن سبز، آموزش فنی و حرفه‌ای سبز و اتصال برق بین المللی را مورد بحث قرار می‌دهد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی این سازمان در روز یکشنبه، این مجمع بر ضرورت تدوین یک استراتژی روشن به منظور پیوند دادن آموزش به الزامات کاری و آموزش در زمینه مهارت‌های اساسی، فنی و آموزشی تمرکز خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است که این مجمع مسابقات عربی را برای تشویق دانش آموزان مدارس و دانشگاه‌ها به خلاقیت، نوآوری و مولد راه اندازی می‌کند که عبارتند از: مسابقه اتومبیلرانی خورشیدی با همکاری سازمان چالش خودرو‌های خورشیدی آمریکا و مسابقه قایق‌های خورشیدی با همکاری سازمان بین المللی قایق خورشیدی در هلند.

مهندس محمد الطعانی، دبیرکل سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر عربی، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود حجم سرمایه گذاری کشور‌های عربی در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر تا سال ۲۰۴۰ از یک تریلیون دلار فراتر رود.

انتهای پیام/

[2][3]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ (sahebkhabar.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2