پرینت

برگزاری وبینار انرژی تغییر اقلیم و محیط زیست

on .

برگزاری وبینار انرژی تغییر اقلیم و محیط زیست
به گزارش خبرگزاری - [1]

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ بنیاد ملی علم ایران در چارچوب عضویت خود در IIASA و با هدف توسعه نگرش تحلیل سیستمی در رویارویی با مسائل پژوهشی کلان ملی و فراملی، در حال برگزاری سلسله رویداد‌هایی به صورت مجازی، با حضور متخصصین برجسته مؤسسه یاسا می‌باشد.

در این راستا پنجمین نشست مجازی با عنوان «انرژی، تغییر اقلیم و محیط زیست» روز سه شنبه مورخ ۳ مهر ۱۴۰۳، از ساعت ۱۴:۳۰، ۱۶:۳۰ به وقت تهران با سخنرانی آقایان کیوان ریاحی مدیر برنامه انرژی، اقلیم و محیط زیست (ECE) مؤسسه یاسا، آلیسیو ماستروچی پژوهشگر ارشد ECE و یارمو کیکسترا پژوهشگر ECE از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/insf/international/l/en برگزار می‌شود. همچنین مجید عباسپور استاد دانشگاه صنعتی شریف مدیریت این جلسه را عهده دار خواهند بود.

در این رویداد، کیوان ریاحی، فعالیت‌های ECE را توضیح داده و مأموریت این برنامه پژوهشی برای ایجاد نقشه‌های راه مبتنی بر شواهد که به دنبال تحول سیستمی در راستای اهداف توسعه پایدار و تغییرات اقلیمی می‌باشند را معرفی خواهد کرد. آلسیو ماستروچی سناریو‌های جهانی دسترسی به خنک‌کنندگی و چالش‌های ناشی از استرس حرارتی را در چارچوب ابزار مدل سازی MESSAGEix مؤسسه یاسا بررسی کرده و آقای یارمو کیکسترا نیز نقش رشد خدمات انرژی عادلانه را در کاهش تغییرات اقلیمی در چارچوب ابزار DESIRE مؤسسه یاسا، ارزیابی خواهد کرد.

انتهای پیام/

[2][3]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ (sahebkhabar.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2