پرینت

خاص ترین گوشی جهان سال آینده به بازار می‌آید + عکس

on .

خاص ترین گوشی جهان سال آینده به بازار می‌آید + عکس
به گزارش خبرگزاری - [1]

گوشی تاشو هواوی XT Ultimate که به‌نوعی خاص ترین گوشی جهان به شمار می‌رود به‌زودی با قیمت باورنکردنی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

در بحبوحه رونمایی سری گوشی‌های پرچمدار آیفون 16 توسط اپل، هواوی نیز یکی از خاص ترین گوشی های جهان در سال‌های اخیر، یعنی میت XT Ultimate را رونمایی کرد. این گوشی که دو بار قابل تا شدن است، فعلا تنها در بازار چین معرفی شده؛ اما به‌زودی به بازارهای جهانی نیز راه پیدا خواهد کرد. زمان معرفی جهانی این گوشی هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست؛ اما به نظر می‌رسد سه ماه نخست سال 2025 مناسب‌ترین زمان برای رخ دادن این اتفاق باشد.

شکی نیست که Huawei Mate XT Ultimate را باید یکی از منحصربفردترین گوشی‌های موبایل سال‌های اخیر و احتمالا خلاقانه‌ترین دستاورد هواوی طی ده سال گذشته دانست.‌ اندازه صفحه نمایش این گوشی شگفت‌انگیز 10.2 اینچ است. با این وجود دو بار تا کردن این صفحه نمایش اندازه‌ آن را به‌طور قابل توجهی کاهش داده و آن را هم‌تراز یک گوشی موبایل خواهد کرد.

این گوشی خارق‌العاده البته به‌هیچ وجه ارزان نخواهد بود. هواوی قیمت نسخه چینی این پرچمدار جذاب با رم 16 گیگ و 256 گیگ حافظه داخلی را تقریبا 2800 دلار اعلام کرده؛ درحالیکه رونمایی آن برای بازارهای جهانی احتمالا قیمتش را به بالاتر از 3000 دلار خواهد رساند که در تاریخ صنعت گوشی‌های موبایل بی‌سابقه است.

گوشی Huawei Mate XT ترکیبی از یک گوشی، فبلت و تبلت است و می‌تواند کاربری‌های بسیار گسترده‌ای داشته باشد. در حالت بسته، اندازه صفحه نمایش خاص ترین گوشی جهان 6.4 اینچی و رزولوشن آن فول اچ دی پلاس است. از سوی دیگر، یک بار باز کردن صفحه نمایش اندازه نمایشگر را به 7.9 اینچ و رزولوشن آن را به 2K ارتقا خواهد داد که برای چک کردن ایمیل یا تماشای محتوای ویدیویی عالی‌ست. علاوه بر این، باز کردن کامل صفحه نمایش نیز نمایشگری 10.2 اینچی با رزولوشن 3K را پیش چشم کاربر قرار خواهد داد که تجربه‌ای هم‌تراز با دسکتاپ را ارائه خواهد نمود.

گوشی هواوی میت XT همچنین ضخامت بسیار کمی دارد که در حالت‌های باز و بسته به‌ترتیب به 3.6 میلیمتر و 12.8 میلیمتر می‌رسد. به این ترتیب علیرغم این که پرچمدار آتی هواوی یک مرتبه بیشتر از گلکسی زد فولد 6 سامسونگ تا می‌شود، ضخامتی کاملا نزدیک به آن ارائه می‌دهد که ستودنی است.

این گوشی همچنین به یک ماژول دوربین سه‌گانه مجهز است که متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 12 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین رزولوشن دوربین سلفی نیز 8 مگاپیسکل خواهد بود.

خاص ترین گوشی جهانخاص ترین گوشی جهان

ظرفیت باتری هواوی میت XT Ultimate برابر با 5600 میلی آمپر ساعت است و از یک باتری سیلیکون کربنی بهره می‌برد. از سوی دیگر، این پرچمدار جذاب و خیره‌کننده همچنین از شارژ سریع 66 واتی و شارژ بیسیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. هواوی همچنین ادعا کرده که باتری به کار رفته در این گوشی باریک‌ترین مدل در نوع خود خواهد بود.

خریداران این گوشی همچنین می‌توانند یک کیبورد لمسی تاشو را نیز به‌طور جداگانه خریداری کرده و کاربری آن را ارتقا دهند. در این صورت Mate XT به یک دستگاه فوق‌العاده کاربردی تبدیل خواهد شد که لپتاپ‌ها را به چالش می‌کشد.

در گجت نیوز بخوانید:اولین نگاه به هوآوی Mate XT Ultimate؛ نوآورانه‌ترین گوشی حال حاضر جهانتبلت هواوی میت پد پرو معرفی شد؛ شارژر ۱۰۰ واتی و نمایشگر پرادعاساعت هوشمند هواوی واچ GT 5 در دو نسخه تیتانیومی جذاب رونمایی شدنسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ با قلم اس پن و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه است[2][3]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ (sahebkhabar.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2