پرینت

کاهش ۲۶ درصدی سرقت موبایل

on .

کاهش ۲۶ درصدی سرقت موبایل
سردار محمد قنبری، رئیس پلیس آگاهی فراجا در پاسخ به خبرگزاری دانشجو در رابطه با فعالیت‌های پلیس جهت دستگیری باند‌های دزدی تلفن همراه به تشریح اقدامات پلیس در زمینه مبارزه با سرقت‌های موبایل پرداخت و اظهار داشت: ما در حال اجرای برنامه‌ای جامع و حساب‌شده برای مقابله با سارقین هستیم.

او با اشاره به استفاده از فناوری‌های نوین، از جمله پابند‌های الکترونیکی برای کنترل سارقین سابقه‌دار، افزود: این اقدامات به ما کمک کرده است تا فعالیت‌های این افراد را محدود کنیم و نتایج بسیار خوبی در پی داشته است. ما موفق شدیم حدود ۲۶ درصد جرم موبایل قاپی را نسبت به سال گذشته کاهش دهیم.

رئیس پلیس آگاهی فراجا همچنین به اهمیت توجه مردم به امنیت موبایل‌های گران‌قیمت اشاره کرد و گفت: بسیاری از سارقین از دیدن تلفن‌های همران گران قیمت در معرض نمایش طمع می‌کنند و خواستار افزایش احتیاط از سوی شهروندان شد و تأکید کرد که پلیس با تمام توان در حال مبارزه با این نوع جرایم است.

سردار قنبری در ادامه بیان کرد: در طول امسال، توانسته‌ایم با دستگیری باند‌های متعدد سارقین و مالخران، آمار سرقت‌ها را به‌طور قابل‌توجهی کاهش دهیم.

او همچنین به دستاورد‌های پلیس در شناسایی و دستگیری مالخران اشاره کرد و اظهار داشت: ما بازار مال‌خر‌ها را تحت فشار قرار داده‌ایم و اموال زیادی را از آنان کشف کرده‌ایم.

این مقام مسئول همچنین به برنامه‌های آینده پلیس اشاره کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از تجهیزات هوش مصنوعی و دیگر فناوری‌ها، بتوانیم کنترل بیشتری بر روی سارقین داشته باشیم و جرایم علیه مردم را به حداقل ممکن برسانیم.

سردار قنبری ضمن تأکید بر ادامه این تلاش‌ها، از همکاری مردم در این زمینه نیز قدردانی کرد و بر اهمیت همبستگی جامعه و نیروی انتظامی در مبارزه با جرایم تأکید کرد.دانلود فايل[1]

References

  1. ^دانلود فايل (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2