پرینت

راه اندازی سامانه یکپارچه پرونده الکترونیک سلامت در البرز راه اندازی سامانه یکپارچه پرونده الکترونیک سلامت در البرز

on .

راه اندازی سامانه یکپارچه پرونده الکترونیک سلامت در البرز راه اندازی سامانه یکپارچه پرونده الکترونیک سلامت در البرز
به گزارش خبرگزاری - [1]

عظیم زاده، دبیر پرونده الکترونیک سلامت دانشگاه علوم پزشکی البرز در آیین افتتاح این سامانه گفت: با هدف رفاه حال بیماران و پزشکان پس از تامین زیر ساخت های لازم تمام سامانه های بیمه در نسخه نویسی الکترونیک در بخش دولتی این دانشگاه یکپارچه شد.

وی یادآور شد: پیش از یکپارچه شدن سامانه ها، پزشکان به ناچار همزمان نسخه نویسی را در سامانه مجزا به ازای هریک از بیمه های بیماران ثبت می کردند.

 

عظیم زاده گفت: این سامانه یکپارچه با تمام سامانه های شرکت های بیمه گر از طریق بستر دیتاس وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ارتباط دارد و با سرعت بالا این قابلیت را دارد بسیاری از اطلاعات و گزارشات را بررسی کند.

 

دبیر پرونده الکترونیک سلامت دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهار کرد: از مزایای دیگر این سامانه این است که قطعی سامانه شرکت های بیمه گر تاثیر و خللی در فرایند نسخه نویسی ایجاد نمی کند.

وی گفت: از قابلیت دیگر این سامانه این است که حدود ۶۴۰ پزشک با ۴۰ گروه تخصصی در مراکز درمانی و کلینیک های تابعه دانشگاه علوم پزشکی البرز با سرعت بالا و در قالب "وب " حتی از طریق تلفن همراه اقدام به نسخه نویسی الکترونیک برای بیماران نمایند.

[2][3]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ (sahebkhabar.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2