پرینت

اجرای 60 کیلومتر فیبر نوری روستایی در مسیر چلگرد.خویه.سرآقاسیدو سرخون | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

on .

اجرای 60 کیلومتر فیبر نوری روستایی در مسیر چلگرد.خویه.سرآقاسیدو سرخون | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
به گزارش خبرگزاری - [1]

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری، بهنام امانی سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در فاز دوم اجرای پروژه فیبر نوری روستایی حدود 112 کیلومتر اجرای فیبر برای مسیر ارتباطی چلگرد تا روستای گردشگری سرآقاسید در نظرگرفته شده است.

امانی بیان کرد: از مجموع 112 کیلومتر فیبر نوری، تاکنون 60 کیلومتر در مسیر چلگرد به خویه، سرآقاسید و سرخون در سال 1403 اجرا شده و پیش بینی می شود با این روند پیشرفت روزانه پروژه تا هفته دولت سال جاری به اتمام برسد.

امانی تصریح کرد: از ابلاغیه های فاز اول و دوم تاکنون 468 کیلومتر فیبر نوری روستایی در کل استان توسط شرکت مخابرات به عنوان پیمانکار و از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده است.

سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت: با اتصال منطقه صعب العبور دهستان موگویی به بستر فیبر نوری، 1200خانوار روستایی از پوشش ارتباطی مطلوب در شهرستان کوهرنگ بهره مند می شوند.

امانی اظهار کرد: با اجرای مسیر فیبر نوری روستایی چلگرد . خویه . سرآقاسید 4 سایت اپراتورهمراه اول و 4 سایت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به بستر فیبر نوری متصل می شوند.

[2][3]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ (sahebkhabar.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2