پرینت

بهترین پرینتر رنگی خانگی لیزری و جوهرافشان ارزان و با کیفیت

on .

به گزارش خبرگزاری -
بهترین پرینتر رنگی خانگی لیزری و جوهرافشان ارزان و با کیفیت

بسیاری از افراد علاوه بر این که از پرینتر در دفاتر و شرکت های شان استفاده می کنند، در منزل نیز استفاده می کنند، در این مقاله به معرفی بهترین پرینتر رنگی خانگی لیزری و جوهرافشان ارزان و با کیفیت می پردازیم.

نکته مهم: برای چاپ رنگی متون و اسناد با سرعت بالا، پرینتر لیزری و برای چاپ عکس و تصاویر رنگی، پرینتر جوهرافشان توصیه می شود.

بهترین پرینتر رنگی خانگی لیزری

پرینترهای رنگی خانگی با تکنولوژی چاپ لیزری در مدلهای تک کاره و چند کاره موجود هستند که در زیر 5 تا از بهترین های آن معرفی می شود:

HP Color LaserJet Pro M255dw پرینتر رنگی تک کاره لیزری اچ پی

پرینتر رنگی خانگی لیزری مدل LaserJet Pro M255dw ساخت برند اچ پی است، این پرینتر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، به دلیل تکنولوژی لیزری به کار رفته در این دستگاه سرعت چاپ، بازدهی و کارایی بالایی دارد.

صفحه نمایش لمسی رنگی این پرینتر 7.2 اینچ است و دارای قابلیت اتصال به وای فای می باشد، این مدل از پرینتر خانگی لیزری 8/14 وزن داشته و در ابعاد 15.4×16.5×9.7 تولید می شود.

با توجه به ابعاد کوچک این دستگاه امکان استفاده از آن در منزل و بر روی میز کار وجود دارد، امکان استفاده از کاغذ در ابعاد مختلف A4, A5, A5-R, A6, B5, B6, 16K در این دستگاه وجود دارد.

این دستگاه به صورت کاملا خودکار کاغذ یا ADF را تغذیه می کند، قابلیت چاپ دو رو داشته و 50% در مصرف انرژی صرفه جویی می کند، تجهیز به برنامه HP Smart از دیگر قابلیت های این دستگاه مطرح می شود که امکان انجام عملیات دستگاه با تلفن همراه را فراهم می آورد.

HP Color LaserJet Pro MFP M183fw پرینتر چند کاره رنگی لیزری اچ پی

بهترین پرینتر رنگی خانگی لیزری و جوهرافشان ارزان و با کیفیت
پرینتر رنگی خانگی لیزری مدل LaserJet Pro MFP M183fw دستگاهی چندکاره و ساخت برند اچ پی و است و علاوه بر چاپ امکان اسکن، کپی و فکس با این دستگاه وجود دارد، چاپ این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و سرعت بالا و کاربری آسانی دارد، این دستگاه پرینتر 3/16 کیلوگرم وزن داشته و مناسب مصارف خانگی می باشد.

این پرینتر در هر دقیقه 17 برگ چاپ کرده و می تواند به صورت ماهیانه 30000 برگ را چاپ کند، این دستگاه مجهز به برنامه HP Smart است که امکان انجام عملیات چاپ، کپی و اسکن با تلفن همراه را فراهم می آورد.

کنترل پنل این پرینتر دارای صفحه نمایش ال سی دی دو خطی است و زیبایی منحصر به فردی دارد، این مدل از پرینتر اچ پی دارای صفحه نمایش LCD غیر لمسی بوده و به واسطه پورت های USB و Wi-Fi به کامپیوتر متصل می شود.

HP Color LaserJet Pro M255nw پرینتر رنگی تک کاره لیزری اچ پی

این مدل از پرینتر رنگی خانگی لیزری توسط کمپانی HP تولید می شود، که دارای قابلیت اتصال WIFI می باشد، این پرینتر دارای قابلیت شبکه شدن در شبکات کامپیوتری بین استفاده کنندگان دیگر را دارا می باشد، این مدل از پرینتر اچ پی دارای سینی کاغذ با ظرفیت 250 برگ است و امکان چاپ ماهیانه 1300 برگ با این دستگاه وجود دارد، امکان استفاده از این دستگاه علاوه بر منازل در اداراتی که حجم کاری پایینی دارند نیز وجود دارد.

HP Color LaserJet Pro MFP M183fw پرینتر چند کاره رنگی لیزری اچ پی

این مدل از پرینتر رنگی خانگی لیزری از بهترین دستگاه های تولید شده توسط کمپانی HP مطرح می شود، این پرینتر علاوه بر قابلیت چاپ دارای قابلیت اسکن، کپی و فکس نیز می باشد، این دستگاه سرعت و کیفیت بالا داشته و کاربری اسان از مهم ترین ویژگی های آن مطرح می شود.

امکان چاپ ماهیانه 30000 برگ و چاپ 17 برگ در هر دقیقه با این دستگاه وجود دارد، این مدل از پرینتر مجهز به برنامه HP Smart بوده و امکان چاپ و کپی و اسکن از راه دور و توسط تلفن همراه را فراهم می آورد.

این دستگاه دارای قابلیت چاپ رنگی و سیاه و سفید، مجهز به تغذیه خودکار کاغذ ADF با حداکثر تعداد کپی 99 برگ می باشد، ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 100 برگ بوده و 3/16 کیلوگرم وزن دارد.

5HP Color Laserjet Pro M454dw پرینتر رنگی تک کاره لیزری اچ پی

این مدل از پرینتر رنگی خانگی لیزری ساخت کمپانی HP بوده و قابلیت چاپ دو رو دارد، ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر 300 برگ است و کیفیت و سرعت چاپ بالای آن از مهم ترین ویژگی های آن مطرح می شود، وزن این دستگاه پرینتر 9/18 کیلوگرم است.

بهترین پرینتر رنگی خانگی جوهر افشان

بهترین پرینتر رنگی خانگی لیزری و جوهرافشان ارزان و با کیفیت
پرینترهای رنگی خانگی با تکنولوژی چاپ جوهرافشان در مدلهای تک کاره و چندکاره عرضه شده اند که در زیر 5 تا از بهترین های آنها معرفی می شود:

Canon PIXMA G1411 پرینتر جوهر افشان کانن تک کاره رنگی

پرینتر رنگی خانگی جوهر افشان کانن مدل PIXMA G1411 دستگاهی در ابعاد کوچک است که دارای قابلیت شارژ مجدد بوده و مناسب چاپ کم هزینه عکس ها و اسناد روزانه می باشد، این نوع دستگاه پرینتر 8/4 کیلوگرم وزن دارد و ظرفیت سینی کاغذ آن 100 برگ می باشد، اتصال USB ساده از قابلیت های این دستگاه پرینتر مطرح می شود.

امکان چاپ اسناد با کیفیت بالا با وضوح بالای متون را دارا بوده و عکس های بدون حاشیه واضح با این دستگاه وجود دارد، این مدل از پرینتر دارای 4 مخزن جوهر تانکی قابل پر کردن مجدد نیز می باشد.

Canon PIXMA G3411 پرینتر رنگی چند کاره جوهر افشان کانن

پرینتر رنگی خانگی جوهر افشان کانن مدل PIXMA G3411 دستگاهی در ابعاد کوچک و وزن سبک 3/6 کیلوگرم است.

این دستگاه دارای شبکه Wi-Fi بوده و قابلیت شارژ مجدد با جوهرهای پربازده می باشد، این مدل از پرینتر کانن 3 کاره بوده و علاوه بر قابلیت چاپ امکان اسکن و کپی دارد و امکان چاپ دو رو به صورت دستی در آن وجود دارد.

ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 100 برگ بوده و دارای 4 مخزن جوهر تانکی قابل پر کردن مجدد نیز می باشد.

Canon PIXMA G4411 پرینتر رنگی چند کاره جوهر افشان کانن

پرینتر رنگی خانگی جوهر افشان کانن مدل PIXMA G4411 دستگاهی مناسب مصارف خانگی است که امکان چاپ در حجم و سرعت بالا را فراهم می کند، این دستگاه دارای ابعاد x 330 x 197 mm و وزن 3/7 کیلوگرم بوده و ظرفیت سینی کاغذ آن 100 برگ می باشد، این پرینتر لیزری 4 مخزن جوهر تانکی قابل پر کردن مجدد نیز دارد.

Canon PIXMA G540 پرینتر رنگی تک کاره جوهر افشان کانن

بهترین پرینتر رنگی خانگی لیزری و جوهرافشان ارزان و با کیفیت
پرینتر رنگی خانگی جوهرافشان کانن مدل PIXMA G540 ساخت کمپانی HP دارای 6 مخزن جوهر است که قابلیت پر کردن مجدد دارد، ظرفیت سینی کاغذ 100 برگ می باشد، امکان چاپ بدون حاشیه با این دستگاه وجود دارد.

این دستگاه دارای کیفیت و سرعت چاپ بالا بوده و امکان چاپ حجم بالا با هزینه کم را دارا می باشد، این دستگاه پرینتر دارای نمایشگر LCD با کیفیت بوده و امکان چاپ دو رو به صورت دستی با این مدل پرینتر خانگی جوهر افشان نیز وجود دارد.

این مدل پرینتر خانگی جوهرافشان با وزن 1/5 کیلوگرم مناسب مصارف خانگی بوده و امکان استفاده از آن برای دفاتر با حجم کاری پایین وجود دارد.

Canon PIXMA G640 پرینتر رنگی چند کاره جوهر افشان کانن

پرینتر رنگی خانگی جوهرافشان کانن سه کاره بوده و علاوه بر قابلیت چاپ دارای قابلیت اسکن و کپی نیز می باشد، این مدل از پرینتر خانگی رنگی جوهر افشان دارای شش مخزن جوهر با قابلیت پر کردن مجدد است، این دستگاه دارای قابلیت چاپ با کیفیت و سرعت بالا بوده و ظرفیت سینی کاغذ این مدل از پرینتر 100 برگ می باشد، امکان چاپ بدون حاشیه با ای مدل از پرینتر جوهر افشان وجود دارد، این پرینتر با وزن 6/6 یکی از بهترین پرینتر های خانگی می باشد.

سخن آخر
برای اطلاع از قیمت روز و خرید اینترنتی انواع پرینتر رنگی خانگی لیزری و جوهرافشان از شرکت آوا فرهنگ آریا، مرکز فروش پرینتر و ماشینهای اداری در تهران لینک زیر را باز کنید. پرینترهای ارائه شده دارای ضمانت اصالت کالا و گارانتی 18 ماهه و معتبر پارس پرینت آفا می باشد.

خرید و قیمت پرینتر رنگی[2]
 [3][4]

[1]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^خرید و قیمت پرینتر رنگی (avafarhang.com)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2