پرینت

اتومیشن، آینده مارکتینگ است

on .

اتومیشن، آینده مارکتینگ استمدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا باور دارد مارکترها باید به‌جز شرح وظایف معمول خود در دنیای امروز با فناوری‌های نوین آشنا باشند و دستی در برنامه‌نویسی و دیتا داشته باشند تا بتوانند در بازار موفق باشند. او تأکید دارد که ابزارهای اسمارتک می‌توانند قدرت یک تیم مارکتینگ را در اجرای فعالیت‌های متنوع خود قدرت ببخشند.

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2