پرینت

تماشا کنید: تست عملکرد چندوظیفه‌ای گوشی ZenFon 2 ایسوس مجهز به رم 4 گیگابایتی

on .

ایسوس در جریان نمایشگاه CES 2015 از نسل جدید گوشی‌های خانواده زن‌فون خود رونمایی کرد که یکی از این مدل‌ها به سخت‌افزار قدرتمند از جمله رم 4 گیگابایتی مجهز شده و توانسته در بنچمارک‌های مختلف امتیاز قابل قبولی کسب کند. حالا ویدیویی منتشرشده که عملکرد چندوظیفگی این گوشی را هنگام بازی کردن نشان می‌دهد. با همراه باشید.

مدت‌ها است فروش ZenFone 2 در آسیا و بخش‌هایی از اروپا شروع شده است و یکی از کاربران یوتیوب به نام LBS نسخه‌ی 4 گیگابایتی زن‌فون 2 را با شماره مدل ZE551ML تست کرده که بیشتر مربوط به بازی‌های سه‌بعدی است.

بهره‌گیری از رم 4 گیگابایتی در کنار پردازنده 4 هسته‌ای اتم اینتل با فکانس کاری 2.3 گیگاهرتز باعث می‌شود نه تنها بازی‌های سنگین به راحتی اجرا شوند بلکه سوئیچ‌کردن بین بازی Grand Theft Auto: San Andreas و N.O.V.A 3 با کمترین تاخیر ممکن انجام می‌شود.

به نظر می‌رسد ایسوس با زن‌فون 2 تصمیم گرفته به شکل جدی وارد بازار شود و بتواند در مقابل رقبای سرسختی چون گلکسی اس 6 سامسونگ و وان ام 9 اچ‌تی‌سی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده توسط LBS را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

cloob

منبع خبر

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2