پرینت

بقاع متبرکه ، میزبان مردم و وکلا در پنج شنبه های آخر ماه

on .

بقاع متبرکه ، میزبان مردم و وکلا در پنج شنبه های آخر ماه
به گزارش خبرگزاری - [1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ،[2] طرح کشوری با وکلا ،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در بقاع متبرکه با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در امامزاده معصوم آغاز شد.

رئیس مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در این مراسم گفت : در چند سال اخیر فعالیت های موثری برای مردم صورت انجام شده است . ما جزئی از مردم هستیم ، در مجموعه قوه قضائیه ارکان مختلفی وجود دارد و این مجموعه این ظرفیت را دارد که در امر مردمی سازی قوه قضائیه مشارکت کند.

عبدلیان پور با بیان اینکه ما در گره گشایی و حل مشکلات مردم باید زکات علم را بپردازیم ، افزود: این طرح دو سال قبل در مساجد کلید خورد و بسیار طرح خوبی بود که در تهران و مراکز استانها و روستاها هم انجام شد و حالا قرار است در بقاع متبرکه انجام شود .

رئیس کانون وکلا اداهم داد: در طرح اخیر در مساجد ، چندین هزار وکیل به صورت معاضدتی در اختیار مردم قرار گرفت و با توجه به روحیه ای که در مرکز وکلا وجود دارد ، طرح با وکلا در بقاع متبرکه با همکاری سازمان اوقاف مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از تکالیفی که مرکز ما دارد ، بحث حقوق عامه و امر مردمی سازی است اظهار کرد: در این طرح قرار است که پنج شنبه های آخر هر ماه وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در بقاع متبرکه حضور یابند و به مردم خدمت کنند .

حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف هم در این همایش گفت : امیدواریم ثمره این همکاری میوه پرباری به مردم بدهد.

وی اظهار کرد: این طرح در همه بقاع متبرکه ای که اعلام شود و ظرفیت داشته باشند، اجرا می شود.

در پایان این همایش وکلا در کنار میزهای خدمت به مردم خدمت رسانی کردند.

 

بقاع متبرکه ، میزبان مردم و وکلا در پنج شنبه های آخر ماه بقاع متبرکه ، میزبان مردم و وکلا در پنج شنبه های آخر ماه بقاع متبرکه ، میزبان مردم و وکلا در پنج شنبه های آخر ماه بقاع متبرکه ، میزبان مردم و وکلا در پنج شنبه های آخر ماه بقاع متبرکه ، میزبان مردم و وکلا در پنج شنبه های آخر ماه بقاع متبرکه ، میزبان مردم و وکلا در پنج شنبه های آخر ماه

[3][4]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^خبرگزاری صدا و سیما ، (www.iribnews.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2