پرینت

فضای خالی نسخه‌ 32 گیگابایتی گلکسی S6 و S6 اج تنها 23.5 گیگابایت است

on .

در صورتی که حافظه‌ی داخلی یکی از ارکان اصلی خرید گوشی‌هوشمند برای شما است، پس بهتر است بدانید که در نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی گلکسی S6 و S6 اج فقط ۲۳.۵ گیگابایت از حافطه در اختیار کاربر است. البته در این بین باید نبود کارت حافظه‌ی میکرو SD را نیز در نظر داشت، از این‌رو در صورت مصرف حافظه‌ی بالا، نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی را انتخاب کنید.

به نظر می‌رسد سامسونگ با ساده کردن رابط کاربری تاچ‌ویز، نتوانسته این رابط کاربری را به میزان مناسبی کوچک‌تر کند، چراکه سایز اشغال شده توسط سیستم‌عامل و رابط کاربری بسیار بالا است. در صورتی که عادت به نصب اپلیکیشن‌های متعددی داشته و همچنین انواع فایل‌های صوتی و تصویری را در گوشی‌هوشمند خود ذخیره می‌کنید، پس در اینصورت بهتر است برای خرید، نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی گلکسی S6 یا S6 اج را در نظر داشته باشید.

البته نباید تمام مشکل را نیز معطوف به سامسونگ کرد، چراکه گوشی‌هوشمند اندرویدی دیگری که همزمان با گلکسی S6 و S6 اج معرفی شده، شرایط مشابهی دارد. ا‌چ‌تی‌سی وان M9 نیز تنها ۲۳ گیگابایت فضا را در نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد، با این تفاوت که در ام 9 شما می‌توانید با کارت حافظه microSD فضای ذخیره سازی را افزایش دهید.

برای اینکه بهتر بتوان تصمیم گرفت، تخمین‌هایی نیز در مورد اینکه هر یک از نسخه‌های گلکسی S6 و S6 اج چقدر فضا در اختیار کاربران قرار می‌دهند، انجام شده است. با توجه به میزان فضای نسخه‌ی ۳۲ گیگابیت می‌توان پیش‌بینی کرد که فضای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی در حدود ۵۵ گیگابایت و نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی تقریبا ۱۱۹ گیگابایت خواهد بود. باید به این نکته نیز توجه داشت که هیچ یک از نسخه‌ها از وجود کارت حافظه‌ی میکرو SD بهره نمی‌برند و فقط می‌توان دل به انواع سرویس‌های ابری ذخیره‌سازی بست. نظر شما در این مورد چیست؟

cloob

منبع خبر

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2