پرینت

کد‌های اندروید ور 4.4 خبر از پشتیبانی این پلتفرم از iOS می دهند

on .

ساعت هوشمند اپل تنها از سیستم عامل‌ این کمپانی پشتیبانی می‌کند و ساعت‌های هوشمند مجهز به اندروید پوشیدنی نیز به هیچ وجه از دستگاه‌های مبتنی بر iOS پشتیبانی نمی‌کنند. با این حال به زودی ممکن است تغییراتی در این موضوع به وجود آید.

تصور اینکه اپل واچ از دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی کند سخت به نظر می‌رسد اما اینکه ساعت‌های اندرویدی ور بخواهند با آیفون‌ها به زودی سازگار شوند، چندان دور از ذهن نیست.

ماه قبل یکی از توسعه دهندگان با نام MohammadAG، که به دلیل کار بر روی مدل‌های فریمورک Xposed بیشتر شناخته شده، راه‌حلی پیدا کرد که بتوان اعلانیه‌های پایه‌ای اندروید ور را در iOS نشان داد. اکنون همین توسعه دهنده راهی پیدا کرده که بدون جیلبریک، کاربران ساعت‌های هوشمند اندروید ور می‌توانند تماس‌ها را در سیستم عامل iOS پاسخ دهند.

البته باز کردن راه‌های سازگاری اندروید ور با iOS به وسیله یک توسعه دهنده طرف سوم نمی‌تواند به خوبی پشتیبانی کامل گوگل از این موضوع باشد. اما آیا گوگل خود نیز در این فکر است که پشتیبانی از iOS را به سیستم عامل اندروید ور بیاورد؟ یک توییت تازه منتشر شده از MohmmadAG مدعی است که غول جستجو هم‌اکنون در حال کار برای فراهم کردن این امکان است:

tweet-google

نمی‌توان وجود کد‌های مرتبط با iOS در اندروید ور 4.4W را به معنی دقیق پشتیبانی آتی گوگل و اندروید ور از iOS برشمرد، اما هر چیزی امکان دارد. با قیمتی پایین‌تر، ویژگی‌های مشابه و انتخاب‌های مختلف در نوع طراحی، ساعت‌های هوشمند اندروید ور با پشتیبانی از iOS می‌توانند حتی مزیت‌های بیشتری نسبت به اپل واچ داشته باشند. نظر شما در این باره چیست؟ فکر می‌کنید گوگل پشتیبانی از iOS را به اندروید ور اضافه خواهد کرد؟

cloob

منبع خبر

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2