پرینت

بررسی ویدیویی گلکسی نوت اج (Galaxy Note Edge)

on .

گلکسی نوت اج یکی از متفاوت‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار است که به لطف صفحه‌نمایش با لبه‌ی خمیده، نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. اگر مایل هستید تا با این فبلت متفاوت از سامسونگ بیشتر آشنا شوید، بررسی ویدیویی از Galaxy Note Edge را از دست ندهید.

سامسونگ پس از تجربه‌ی گلکسی نوت اج، گلکسی اس 6 اج را این بار با دو لبه‌ی خمیده معرفی کرد. با این حال تفاوت‌های اساسی بین خمیدگی نوت اج و اس اج وجود دارد. در نوت اج بخش خمیده تصویر متفاوتی را نشان می‌دهد و کارایی‌های متنوع و مرتبط با اپلیکیشن‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد اما در اس اج، بخش خمیده در واقع ادامه‌ی تصویر صفحه‌نمایش است. بررسی ویدیویی از گلکسی نوت اج را تماشا کنید و منتظر بررسی اس 6 اج بمانید تا بتوانید دید بهتری نسبت به این دو گوشی خمیده بدست آورید.

از آنجایی که بخش نرم‌افزار، قابلیت‌های S-Pen و همچنین دوربین و کیفیت ساخت دو گوشی گلکسی نوت اج با گلکسی نوت 4 یکسان است. ما در این ویدیو تنها به اختلاف‌های این دو گوشی از خانواده Galaxy Note پرداختیم. پس اگر مایل هستید درباره‌ی جنبه‌های مختلف نرم‌افزار و سخت‌افزاری گلکسی نوت اج بیشتر بدانید پیشنهاد می‌کنیم بررسی جامع از گلکسی نوت 4 را مطالعه و تماشا کنید.

دانلود رزولوشن 480P| تماشای ویدیو 720p در یوتیوب | دانلود ویدیو 720p

نظر شما در باره‌ی گلکسی نوت اج و لبه‌ی خمیده‌ی آن چیست؟ گوشی‌های مجهز به صفحه‌نمایش تخت را ترجیح می‌دهید یا محصولاتی همچون نوت اج یا اس ۶ اج؟

cloob

منبع خبر

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2