پرینت

احتمالا گلکسی اس 6 ضخامت ۶.۹۱ میلی‌متری خواهد داشت

on .

با نزدیک شدن به آغاز کنگره‌ی موبایل بارسلون و کنفرانس سامسونگ که طی آن گلکسی S6 معرفی خواهد شد، انتشار اخبار و شایعات حول این محصول نیز شدت گرفته است. بنابر آخرین شنیده‌ها، گوشی هوشمندِ Galaxy S6 سامسونگ ۶.۹۱ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت.

ظاهرا سامسونگ بیشترین تلاش خود را برای بهبود طراحی گلکسی S6 به کار گرفته است. پیش‌تر تصاویر منتسب به این گوشی‌هوشمند منتشر شدند که نشان از بکارگیری شاسی فلزی در آن را داشتند. ساعاتی پیش نیز تصاویرِ شماتیک از گلکسی S6 منتشر شد که اطلاعات بیشتری را از این محصول در اختیار ما قرار می‌دهند. به‌نظر می‌رسد پرچمدارِ جدید سامسونگ ضخامتی برابر آیفون ۶ آیفون یا به بیان بهتر ۶.۹۱ میلی‌متر خواهد داشت. براساس اطلاعات پیشین منتشر شده، ضخامت ۶.۹۱ میلی‌متری این گوشی‌هوشمند نزدیک به واقعیت است که محل قرارگیری کلید‌های فیزیکی، سنسور دوربین و سنسور ضربان‌سنج این موضوع را بیش از پیش تایید می‌کند.

همانطور که می‌توان از روند تولید گوشی‌های‌هوشمند استنباط کرد، این محصولات هر سال باریک‌تر از پیش می‌شوند و با این حال عملکرد و کارایی این گجت‌ها تغییر نمی‌کند. در واقع تولید گوشی‌های باریک‌تر به رقابتی بین تولید کنندگان تبدیل شده و سامسونگ در تلاش است تا موفق‌تر از پیش در این حوزه ظاهر شود. در صورتی که اطلاعات ارائه شده در تصاویرِ شماتیک، رنگ واقعیت به خود بگیرند، سامسونگ در مقایسه با اپل موفق‌تر خواهد بود، چراکه این کمپانی باتری بزرگ‌تری را در پرچمدار خود جای داده است. به‌نظر می‌رسد در گلکسی S6 شاهد استفاده از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهیم بود.

GS6SchematicInt

نظر شما در این خصوص چیست؟

cloob

منبع خبر

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2