پرینت

سامسونگ از ماژول اختصاصی خود برای دوربین گلکسی اس6 استفاده می‌کند

on .

از زمانی که دوربین، به بخش جدانشدنی گوشی‌های‌هوشمند تبدیل شد، سونی تنها کمپانی بود که تکنولوژی‌ خود را به خط تولید پرچمدارانی نظیر آیفون اپل یا سری گلکسی اس سامسونگ وارد کرد. اما شایعات خبر از جدا شدن مسیر سامسونگ و سونی در مراحل تولید پرچمدار آینده‌ی کره‌ای‌ها یعنی گلکسی اس 6 می‌دهند.

بر اساس شایعات قبلی، دوربین اصلی گلکسی اس 6، 20 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده‌ی تصویر نوری است. اما به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم دارد به جای استفاده از ماژول سونی، از تکنولوژی اختصاصی خود در دوربین گلکسی اس 6 استفاده کند. 

اما آیا این موضوع غیر ممکن است؟! قطعاً خیر. پیش‌تر  نیز خبرهایی از فعالیت سامسونگ در زمینه‌ی تولید ماژول 20 مگاپیکسلی اختصاصی منتشر شده بود؛ پس خیلی دور از انتظار نیست که این کمپانی تمایل به استفاده از تولیدات اختصاصی خود در زمینه‌ی دوربین، به جای پرداخت هزینه‌های بالا به رقیب سنتی خود یعنی سونی، داشته باشد.

 البته کیفیت ماژول دوربین سامسونگ هنوز در هاله‌ای از ابهام است و نمی‌توان در مورد آن به صراحت سخن گفت؛ خصوصاً در شرایطی که سونی در ساخت دوربین برای گوشی‌های هوشمند، بسیار با کیفیت و قابل اعتماد عمل کرده است. با این حال باید منتظر ماند و دید که در MWC امسال، این کمپانی از چه نوآوری‌هایی در پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد.

cloob

منبع خبر

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2