پرینت

به‌روزرسانی ۲۵ سالگی Half-Life با محتوای جدید منتشر شد

on .

به‌روزرسانی ۲۵ سالگی Half-Life با محتوای جدید منتشر شد
به گزارش خبرگزاری - [1]

Valve به مناسبت ۲۵ سالگی Half-Life به‌روزرسانی جدیدی را منتشر کرده است[2]. همراه با رایگان شدن بازی شوتر افسانه‌ای تا ۲۰ نوامبر در استیم، این آپدیت پشتیبانی از Steam Deck، پشتیبانی از کنترلر و حتی نسخه‌ی آزمایشی Half-Life: Uplink را اضافه می‌کند. اگر این کافی نبود، یک مستند یک ساعته با تیم سازنده اصلی نیز منتشر شده است.

ارتقاء رابط کاربری برای رزولوشون‌های بالاتر اضافه شده و اکنون از پخش شبکه استیم برای مولتی‌پلیر راحت‌تر و پیکربندی مناسب گیم‌پد پشتیبانی می‌کند. سایر محتوای جدید شامل چهار نقشه Deathmatch جدید به نام‌های contamination, pool_party, disposal و rocket_frenzy به همراه اسپری‌های جدید است.

Valve همچنین تنظیمات میدان دید عریض، رندر نرم افزاری لینوکس، رفع مشکلات روشنایی، به علاوه انبوهی از دیگر بهبودهای QoL، رفع اشکالات و توییک‌های بالانس که در پچ نوت تکمیلی[3] Anniversary Update شرح داده شده را پیاده‌سازی کرده است.

به‌علاوه، همه چیز بهینه‌سازی شده تا اطمینان حاصل شود که بررسی‌های تایید شده Steam Deck Valve را بگذارند و برای طرفداران نوستالژی، ویدیو و موسیقی کلاسیک لوگوی Valve در ابتدای بازی مجددا برقرار شده و منوی اصلی برای مطابقت مجدد با بیلد ۱۹۹۸ تغییر داده شده است.

Half-Life

هف لایف اکنون شامل Half-Life Uplink است، یک کمپین کوچک که توسط تیم توسعه‌دهنده اصلی ساخته شده و در گذشته به عنوان یک CD انحصاری برای مجلات و سازندگان سخت‌افزار منتشر شد. ولو توضیح داد:

از آنجایی که این اولین تجربه بسیاری از افراد با Half-Life بود، با خود فکر کردیم که بالاخره زمان آن رسیده که آن را با بازی اصلی همراه کنیم – نیازی به خرید کارت صدا نیست.

شایان ذکر است که این نسخه نهایی خواهد بود و نسخه اصلی آن در شاخه بتا “steam_legacy” موجود است. کسانی که با مادها یا سایر ویژگی‌ها با مشکل مواجه هستند، می‌توانند به این بیلد برگردند.

تحلیل + داستان کامل الن ویک ۲

نیل دراکمن جایزه افسانه صنعت ویدئو گیم رویداد NYVGCC را دریافت می‌کند - ویجیاتونیل دراکمن جایزه افسانه صنعت ویدئو گیم رویداد NYVGCC را دریافت می‌کند - ویجیاتوeurogamer[4][5][6]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^منتشر کرده است (www.eurogamer.net)
  3. ^پچ نوت تکمیلی (store.steampowered.com)
  4. ^eurogamer (www.eurogamer.net)
  5. ^ (sahebkhabar.ir)
  6. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2