پرینت

خبر‌های رادیو و تلویزیون مورخ ۲۵ آبان

on .

به گزارش خبرگزاری - [1]

به گزارش خبرگزاری صداوسیما[2]، برنامه «کتاب دوست» پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۴:۱۵ از رادیو جوان پخش می‌شود. در این برنامه کتاب‌هایی که برای نوجوانان نوشته شده، معرفی می‌شود. 

پنجم آذر آخرین مهلت ارسال اثر به بیست و یکمین جشنواره کتاب و رسانه است. در این جشنواره از برترین آثار رسانه‌ای منتشر شده با موضوع کتاب و کتابخوانی در بخش‌های مطبوعات و خبرگزاری ها، رادیو و تلویزیون و رسانه‌های اجتماعی تجلیل می‌شود.
 
دومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر ایران «رصتا» از ۱۰ تا ۱۳ دی در مصلای امام خمینی تهران برگزار می‌شود. سکو‌های دارای مجوز فعالیت در فضای مجازی، اپراتور‌های تلفن همراه و مراکز علاقمند به سرمایه‌گذاری در حوزه صوت‌و تصویر فراگیر و نمایش خانگی در این نمایشگاه حضور دارند.

برنامه صبحگاهی ایران، شنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۸ تا ۹ از شبکه چهار پخش می‌شود. این برنامه هر روز در یک مرکز استان با نخبگان و شخصیت‌های علمی، فرهنگی، هنری آن استان گفتگو می‌کند و نگاهی به آداب و رسوم، فرهنگ بومی و موسیقی محلی آن استان دارد.

 

<div id="video-display-embed-code_10432336"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4057000/10432336?width=400&height=300"></script></div>

[3][4]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^خبرگزاری صداوسیما (www.iribnews.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2