پرینت

برگزاری دومین کارگاه پدافند غیر عامل در دانشگاه علوم پزشکی دزفول

on .

برگزاری دومین کارگاه پدافند غیر عامل در دانشگاه علوم پزشکی دزفول
به گزارش خبرگزاری - [1]

به گزارش مفدا[2] دزفول، به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیر عامل معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول کارگاه "سناریو نویسی و سامانه هشدار اولیه " یکشنبه ۷ ابان ماه سال جاری در سالن ولایت بیمارستان بزرگ دزفول برگزار شد.

دکتر "محمد امین بهمنش" معاون آموزش تحقیقات و فناوری با توجه به لزوم برگزاری برنامه های آمادگی جهت ارائه پاسخ به موقع و مناسب در بحران ها خصوصا در حوزه ی بهداشت و درمان و با توجه به گروه هدف این کارگاه که شامل مدیران، سرپرستاران و کارشناسان بحران بیمارستان، مدیران وکارشناسان EOC مستقر در دانشگاه ،کارشناسان کارگروه سلامت درحوادث شبکه های بهداشت و درمان و تیم های اعتباربخشی بود ، لزوم برگزاری آن را در بیمارستان جهت سهولت حضور پرسنل محترم تاکید داشت.

این کارگاه توسط دکتر "مریم کیارسی" دبیر کارگروه پدافند غیرعامل معاونت آموزش ، تحقیقات و فناوری ارائه شد. در این کارگاه چرخه مدیریت بلایا ، گام های ارزیابی خطر، جایگاه و ضرورت سناریونویسی در جهت تدوین برنامه های راهبردی مدیریت خطر اضطراری در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی تشریح شد.

همچنین سامانه هشدار اولیه و لزوم و چگونگی فعال کردن آن به هنگام حوادث و بلایا در بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی ارائه شد. این کارگاه با حضور اکثریت گروه هدف برگزار شد.

[3][4]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^به گزارش مفدا (www.mefda.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2