پرینت

بازی Rollerdrome در ماه نوامبر برای ایکس باکس عرضه خواهد شد

on .

بازی Rollerdrome در ماه نوامبر برای ایکس باکس عرضه خواهد شد
به گزارش خبرگزاری - [1]

به تازگی اعلام شد[2] که بازی Rollerdrome در ماه نوامبر برای ایکس باکس عرضه می‌شود و در Game Pass نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی اکشن اسکیت غلتکی تک‌نفره که توسط استودیو Roll7 (سازنده OlliOlli) ساخته شده، در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و ویندوز پی‌سی (از طریق فروشگاه مایکروسافت) عرضه می‌شود.

با توجه به توییت جدیدی که اکانت رسمی Rollerdrome در توییتر ارسال کرده، این بازی در همان روز بر روی سرویس گیم پس در کنسول، رایانه‌های شخصی و فضای ابری نیز در دسترس خواهد بود.

Rollerdrome اولین بار در آگوست ۲۰۲۲ برای PS5، PS4 و استیم منتشر شد. این عنوان بازیکنان را در نقش کارا هاسون قرار می‌دهد که در یک ورزش فوق مدرن شرکت می‌کند که در آن شرکت‌کنندگان باید در حالی که روی اسکیت‌های غلتکی فنون اجرا می‌کنند، به یکدیگر شلیک کنند.

بازیکنان تشویق می‌شوند تا با خشونت بازی کنند، زیرا سلامتی با جمع‌آوری پیک‌آپ‌ها از دشمنان کشته شده به دست می‌آید و مهمات برای انجام فنون دوباره پر می‌شود.

بازی از سبک هنری cel-shaded استفاده می‌کند و توسعه‌دهندگان Rollerball و The Running Man را به عنوان منبع‌های اصلی تاثیرگذار ذکر کردند. کارگردان بازی نیز آن را تلاقی بین اسکیت تونی هاوک و Doom توصیف کرده است.

Rollerdrome با استقبال عمومی منتقدان روبرو شد و در حال حاضر امتیاز در متاکریتیک نسخه پی‌سی ۸۱ و نسخه پلی استیشن ۵ امتیاز ۷۹ را کسب کرده است. همچنین برنده جایزه بهترین بازی بریتانیایی در جوایز BAFTA Games 2023 شد.

ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت بزرگ آلن ویک 2 و حاشیه جدید پلی استیشن

شایعه: Resident Evil 9 بیشترین بودجه تاریخ فرنچایز را خواهد داشت - ویجیاتوشایعه: Resident Evil 9 بیشترین بودجه تاریخ فرنچایز را خواهد داشت - ویجیاتوVGC[3][4][5]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^اعلام شد (www.videogameschronicle.com)
  3. ^VGC (www.videogameschronicle.com)
  4. ^ (sahebkhabar.ir)
  5. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2