پرینت

عابدی | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

on .

عابدی | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
به گزارش خبرگزاری - [1]

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری، میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیئت همراه با غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار و گفت وگو کرد.

وی در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، توسعه اینترنت روستایی را از برنامه‌های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد و افزود: پوشش ارتباطی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در حال انجام است و تلاش می‌شود به صورت ۱۰۰ درصد محقق شود و مرحله بعدی پوشش روستاهای کمتر از ۲۰ خانوار است.

وی افزود: برای توسعه پوشش ارتباطی در روستاهای استان چهارمحال و بختیاری نیز می‌طلبد تا نمایندگان مجلس و مسئولان این استان نسبت به پیگیری بیشتر تا تحقق 100 درصدی پوشش اینترنت اقدام کنند.

حیدری با اشاره به کوهستانی بودن استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تقویت و توسعه پوشش ارتباطی استان به ویژه در جاده‌ها و مناطق روستایی از مطالبات مردم و مسئولین استانی است.

بلالی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد مساحت استان کوهستانی است، تصریح کرد: وجود ارتباط اینترنتی در جاده‌های استان به ویژه در فصل زمستان و بارش برف ضروری است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

مدیرکل ارتباطات استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم اهتمام دارد تا منابع، امکانات و تجهیزات را به صورت عادلانه توزیع کند و این فرصت خوبی برای استان‌های کمتر برخوردار از جمله این استان است.

 

[2][3]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^ (sahebkhabar.ir)
  3. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2