پرینت

همایش نقش دولت در تأمین مالی آموزش عالی آذرماه برگزار می‌شود

on .

همایش نقش دولت در تأمین مالی آموزش عالی آذرماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خانه ملت[1]، همایش «نقش دولت در تأمین مالی آموزش عالی» از سوی دفتر آموزش و فرهنگ مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

این همایش با هدف بررسی راهکارهای بهینه‌سازی هزینه‌کرد اعتبارات دولتی در آموزش عالی و تحقیقات، با در نظر گرفتن ضرورت اجرایی‌سازی اصل سی‌ام قانون اساسی -تکلیف دولت در گسترش وسائل تحصیلات عالی تا سرحد خودکفایی- برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش همایش آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و پژوهشگران می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مقاله علمی، یادداشت سیاستی و تولیدات چند رسانه‌ای تا ۱۵ آذرماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

محورهای این همایش شامل «دولت و تأمین مالی آموزش عالی»، «تأمین مالی آموزش عالی از منظر قانونی و حقوقی»، «تأمین مالی آموزش عالی»، «حکمرانی و اداره دانشگاه» و «تجارب جهانی تأمین مالی آموزش عالی» است.

آثار ارسالی به دبیرخانه همایش از ۲۲ آذرماه داوری می‌شود و هم‌زمان با برگزاری همایش در ۲۹ آذرماه، به آثار برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

پژوهشگران می‌توانند آثار خود را به نشانی highereducation.mrc.ir و آدرس الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند یا با شماره ۷۵۱۸۳۳۷۲- ۰۲۱ تماس بگیرند./

پایان پیام

References

  1. ^خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2